Entersoft Retail®
Βέλτιστη Εμπειρία Καταναλωτή
Με δυνατότητες multi-queue και πολλαπλές οθόνες πώλησης για ελαχιστοποίηση χαμένων πωλήσεων.
Σύγχρονη Διαχείριση Αποθεμάτων
Με διαχείριση αποθεμάτων με πλήρη διάσταση ενεργειών από την αναπλήρωση αποθεμάτων έως τη φυσική απογραφή
Πληροφόρηση για Ενημερωμένες Αποφάσεις
Σας ενημερώνει με αυτά που θέλουν, που αγοράζουν, που αξιολογούν οι πελάτες σας για βελτίωση των πωλήσεων
Ενίσχυση των Πωλήσεων
Με Up Selling & Cross Selling, Product Information Management (PIM) και μεταφορά σε Digital Signage
Αιχμή της Τεχνολογίας
Με χαμηλές απαιτήσεις CPU, Οθόνες Αφής, Υβριδικές και Μη Επικοινωνίες
Γιατί να προτιμήσετε το Entersoft Retail®;
Το λογισμικό βελτιστοποιεί τις διαδικασίες της επιχείρησης από την διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας έως τη βέλτιστη εμπειρία του καταναλωτή και την ενίσχυση της πιστότητάς του, συντελεί στην σημαντική μείωση του διαχειριστικού κόστους αλλά και την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας του οργανισμού.
Το Entersoft Retail® υποστηρίζει την αποτελεσματική διαχείριση των εμπορευμάτων, των διαδικασιών, των συναλλαγών αλλά και των πελατειακών σχέσεων της επιχείρησης, ενισχύοντας τις στρατηγικές της επιλογές.
Η ολοκληρωμένη και άμεση ενημέρωση των σημείων λιανικής με τις Εμπορικές Πολιτικές που αποφασίζονται, με τις Προωθητικές Ενέργειες που «τρέχουν» τόσο μαζικά στα καταστήματα, όσο και επιλεκτικά ανά περιοχή για παράδειγμα, προσφέρουν την ευελιξία που απαιτεί το σύγχρονο και εξαιρετικά δυναμικό λιανεμπόριο.
Το Entersoft Retail® υποστηρίζει όλο τον εμπορικό κύκλο, Παραγγελίες, Παραλαβές, Πωλήσεις, Πληρωμές, Τιμολογήσεις, Επιστροφές, κοστολόγηση πολλαπλών παραλαβών, συγκέντρωση Δελτίων Λιανικής και συμφωνία Ζ Ημέρας. Ισχυρά παραμετροποιήσιμη πρόταση αναπαραγγελίας από τα καταστήματα στα κεντρικά και από τα κεντρικά στους προμηθευτές ή απευθείας στους προμηθευτές.
Παρέχει πλήρες, πλούσιο και τυποποιημένο Reporting ανά υποκατάστημα και ταμείο για οποιαδήποτε ομαδοποίηση Ειδών – Πελατών, ανάλυση πωλήσεων ανά ώρα, είδος, ομάδα, οικογένεια ειδών κλπ. Παράλληλα έχει ενσωματωμένες βέλτιστες πρακτικές και είναι σχεδιασμένο ώστε να προσαρμόζεται απόλυτα στις ανάγκες της κάθε αγοράς χωρίς να απαιτούνται χρονοβόρες διαδικασίες από ειδικούς. Επιπλέον περιλαμβάνει λειτουργικότητα και για :
Διαχείριση Καρτών Μελών (Bonus Cards)
Πολιτικές Επιστροφών
Προτάσεις Ανατροφοδότησης Stock Καταστημάτων
Εκκαθάριση Πιστωτικών Καρτών
Διαχείριση Point Of Sales
Διασύνδεση με συστήματα ΑΤΜ
Διασύνδεση με συστήματα Ηλεκτρονικών Ετικετών Ραφιών
Αυτόματη εκκαθάριση ΦΠΑ σε tax free πωλήσεις
Αυτοματοποίηση όλων των εργασιών διαχείρισης αποθεμάτων στο κατάστημα με το Entersoft Mobile Store Operations
Μοbile εφαρμογές για ευελιξία εργασιών στο κατάστημα: Loyalty Self Service, Retail Sales Assistant, Store Auditor/Mystery Shopping